Det är över nu - inga puppies

Inga valpar kvar - inget mer gnällande & passande, skönt men ändå tråkigt! Lilla Nisse åkte idag, alldeles nyss faktiskt.

Skola imorgon och hur känns det? Jag vet faktiskt inte riktigt, både ja och nej. Skönt att komma tillbaka till vardagen, samtidigt som jag känner att denna terminen kommer bli ganska tuff. Kul att träffa alla igen faktiskt, men det är ju skönt att ha lov också. Nästa lov är v.7, det är 4 veckor till dess. Sedan är det skola v. 8-12, sedan apu i 2 veckor och sedan lov i en vecka. Efter det så är det nog massor av planering inför bal och annat. Jag har förresten fixaxt balklänning nu, troligtvis. Supersnygg!
Melody har fått bila idag, eftersom jag har jobbat. Känns bra att hon börjar komma igång igen, men hån är långhårig! Blir nog tvungen att klippa henne en gång till. Funderar även på att anmäla till en klass den 1 februari på Nordhallands rk, fei isåfall. Men det kanske är lite tätt, hon är kanske inte är igång tills dess, men hon har inte vilat så länge så att hon borde ha tappat så mycket kondis. Får se hur jag gör!

Det är enkelt att vara som man blev, men inte vara som man skulle. FIFFIGT!

Just det, jag skulle ringa till Helene, borde nog göra det nu!

-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0