LUCKY ME

Dagen har varit super. Skulle haft bugg ikväll, men det var bara repetition från förra veckan, så jag struntade i det. Istället åkte jag & mamma till Gvd och tränade, det gick hur bra som helst!
Finns det något bättre än när man hoppar upp på hästen och känner att allt bara stämmer? + att jag har varit sjuk, så hon har vilat i 4 dagar. Ååååååh, jag är lycklig :) Skolorna bara sitter där och allt funkar perfekt. Imorgon på förmiddagen ska vi skritta ner till sjön. På torsdag ska jag träna för Jill, fredag är det träning igen, dock inte för instruktör. På lördag ska jag täääääääääääääääääääääääävla :D

Åh, just nu har jag världens lust att skriva allt som är bra! Tyvärr känner jag att jag har lite tidspress, måste börja på min 20 sidor långa kemiläxa nu. Jag säger som Tove: VI KAN JU DET HÄR!

Bästa hälsningar - en LYCKLIG juulieeeeeeeeeeee!



Älsklingshunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0