ingen fantasi.

Min dag har varit bra, hoppas detsamma för er. Kemin fungerade bra, även fast jag somnade igår innan jag hann öppna böckerna. Pluggade endast 20 minuter i morse. Hade nog näst intill alla rätt. Kemi är kul, likaså fysik & matte. Jag gillar´t!

Blir man glad när man ser startlistorna inför helgen? Vet ni vem som startar precis innan mig, självklart Elin Aspnäs. Lite nervöst måste jag säga. Det kommer bli hur kul som helst, jag längtar till helgen!



SARA   -    JULIA (sommar på Österlen)

Kommentarer
Postat av: jenny

Lycka till i helgen Julia!!! Det kommer gå galant! Det är jag säker på. Läste att Melody går bra så det blir en vinst på lördag!! Heja heja!! Kram

2009-02-04 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0