Jul & snöööööö!

SNART JUL!!



Nu böjar det kännas som jul. Jag brukar aldrig få julkänsla fören veckan innan ungefär. Men det är skönt :)

Skolan är helt totalt fullproppad nu, har 1000 saker att hinna med innan jag får gå på "jullov". På lovet ska jag försöka hinna med så mycket som jag bara kan på mitt projektarbete. MaC ska vara avklarad innan jul i alla fall. Det ska bli skönt! :)

I helgen bär det av till Halmstad med Olivia och Bella, det ska bli riktigt kul! Man måste unna sig något kul på helgerna för att orka studera på veckorna. Jag är nöjd just nu. 

Aprikos har aldrig gått så bra som hon gör just nu, riktigt häftigt! Kul om inte annat. 

Vad har jag mer att säga? Det borde ha hänt en del sen jag uppdaterade sist kan man tycka. Vissa saker tar tid att smälta, vilket gör att jag inte vill gå in på dem här och nu. 

Skolan är väldigt högt proriterad just nu, för varje provresultat jag får tillbaka känner jag att jag kommer ett steg närmre min dröm. Det är nog det som gör mig så motiverad. Men det tråkiga är att man hela tiden, av någon konstig anledning, vill förbättras, även att det är bra. Jaja, nog om det. Om 6 år kanske, KANSKE, Julia tilltalas -Veterinär Julia. I alla fall i mina drömmar! ;) haha! 

Jag saknar min älskling. ♥ 

Kommentarer
Postat av: andrea

jag har inte haft någon julkänsla de två senaste åren..

2009-12-04 @ 12:14:13
URL: http://andrealiindh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kommer lyckas Julia! Förstår att du haft en tuff vecka annars... Hoppas att det ändå känns okej nu. Det skulle vara roligt & se dig rida Aprikos! Vi hörs! Kramar

2009-12-06 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0