Uppkörning & uppskrivning bokat!

Jag har faktiskt tagit min första körlektion. Igår gjorde jag detta, gick ganska bra. Det vi övade på var att jag skulle planera lite mer innan korsningar - bromsa mer i början och mindre i slutet så att man hinner med bättre. Kändes bra, nu ska jag träna detta med pappa =). Det är faktiskt bara 1,5 månad kvar tills jag fyller och jag längtar galet mycket. Faktiskt så har jag redan bokat körning och skrivning. Samma dag ska jag göra det, måste bokas i tid så att det blir när jag vill ha det! Halkbanan ska jag göra den 14 maj och riskutbildningen den 19. Jag fyller förresten 12 Juni för er som inte visste!

Nu väntar jag på Tooooove, hon är i duschen! Den tjejen är braaaa =)



Trajet på lördag, jag försöker ladda, men vet inte riktigt på vad. Har dålig koll på vad det går ut på!

hejrååå!

Kommentarer
Postat av: sara

lägg in en bild på hästen julia :)

2009-04-28 @ 19:08:35
URL: http://sarapsson.blogg.se/
Postat av: sara

lägg in en bild på hästen julia :)

2009-04-28 @ 19:08:41
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0