OLALA, VILKEN DAG

Hej hopp!

Det var ett tag sedan nu, minsann. Hänt mycket, kan dra det lite kort - 2 tävlingar, två underbara praktikveckor som bara var bäst, grillkväll at my place, årets första dopp i Bolmen, parken, 18års fester. Ikväll är det påskmiddag hos min kära vän Sara Persson. Imorgon åker jag på tävling till skåne lör-mån, nationell observationstävling ponnydressyr.  



Just nu händer det mycket, roligt med händelserika veckor! I like it =)

Idag är det bara för härligt väder, ska ut och sova en timma i solen tänkte jag. Vi somnade nog inte förens 03.30 i natt - jag behöver en timma för att orka kvällen!

Pratade med Tove igår, saknar den tjejen!

Puss & godnatt? =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0