Sakta men säkert

Gokväll

Nu känns det verkligen hur skolan börjar komma igång, både positivt & negativt .. Visst är det skönt att komma tillbaks till alla rutiner, men det känns ganska hårt att plugga men kul på samma gång. Jag fattar inte att jag snart har gått hälften av tiden på gymnasiet. Helt otroligt vad det går snabbt! Snart är jag klar på gymnasiet och ska läsa vidare, i Danmark? Jag har sedan ja var ca. 6 år velat bli veterinär, men tyvärr måste man ha alla mvg för att komma in där. Jag gör så gott jag kan & är på bra väg hittills :) 

Imorgon har jag sovmorgon till 13,15. Jag tänkte vara flitig & skriva klart en svenskauppsats på morgonen för att sedan räkna vidare i matte C hela eftermiddagen.  Helt OK dag enligt mig.

Förresten är det sista dagen imorn innan Acream ska åka till Ingrid & Barbro, så jag får väl ta en sväng på henne också. Melody ska också tränas, Pia kommer till helgen :)
På Jill-träningen i fredags gick det riktigt bra faktiskt! Åh, jag har fortfarande ont av den nya hjälmen, den måste forma sig. Men det löser sig nog.

Gonattkram-JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0