Pride Melody



Äntligen är det besutat. Jag har velat från och till hur länge som helst. Jag blir ryttare åt min underbara ponny på championatet i Falkenberg sista helgen i september. Jag behöver inte säga att det är nervöst, usch. Bara när jag tänker på det får jag en ilande känsla i hela magen.
Allt, eller det mesta, är planerat. Jag och mamma åker till Falkenberg på fredag kväll. I Falkenberg kommer Ninni, Jenny, Matilda, Frida och Rigmor också vara. Ninni har en hel del ponnyer hon ska rida. Vi har bokat en loftstuga som vi ska bo i fre-sön, precis som förra året, kul! På kvällarna ska vi ut & äta och ha kul.

Acream har börjat komma igång nu och jag rider henne för fullt. Hon känns väldigt fin och jag vill verkligen att hon ska vara redo inför kvalet till 4års championatet som går nästa helg. På onsdag nästa vecka ska vi åka ner med henne till Barbro och Ingrid, om hon är helt ok då, anmäler vi på kvällen.

Hästar är helt underbart, jag rekommenderar verkligen de som inte håller på med det att börja. Jag kommer aldrig kunna sluta!

Detta var allt från mig! JULIA

Kommentarer
Postat av: sara

va kul Julia =)

2008-09-11 @ 16:24:39
URL: http://sarapsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lilla Julia, du är ju bara för söööt som skriver att jag kan laga mat!! =) (gör en sammanfattning efter att ha läst alla dina inlägg..hihi) Jag kan inte laga mat, har aldrig kunnat & kommer förmodligen heller aldrig lära mig.. däremot har jag faktiskt lärt mig laga ungefär.. två rätter & de har ni fått smaka! Lovar att träna på en ny rätt till nästa gång ni kommer =D

Det är jätteroligt att du har bestämt dig för & rida själv på championatet!! Det gör du helt rätt i! Det kommer att gå super! Ska bli jättekul, ser verkligen fram emot en helg med er!! KRAMAR

2008-09-15 @ 22:15:28
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Har du haft en bra måndag? :)



Förresten Du har en fin och intressant blogg faktiskt :). Fortsätt så här.

2008-09-15 @ 22:19:48
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0