torsdag, snart fredag!

Det känns som det var måndag igår. Skönt att det redan är fredag!

Oj, vad jag & Tove har varit duktiga i skolan idag, vi har fixat massor av saker. Vi hoppade av småföretagandeA och pluggade matte istället, när vi är klara med tyska steg 3, ska vi läsa tyska steg 4 på de lektionerna istället. Biologi breddning ger meritpoäng, så den kursen ska vi börja med nästa vecka. Caroline lovade att vi skulle få det, vi ska läsa den tillsammans med vattenvård till viss del.
Vi pratade med Magnus också, fick reda på våra senaste svenskauppgifter i SvB. Jag är nöjd, han kunde inte hitta ett enda fel på mitt arbete :). Han sa även att vi skulle nog klara av att läsa SvB på två terminer, det är bra.

Nu ska jag ut till stallet, fixa hästarna & rida en svän på Melody i skogen. Hon ska inte tävla något till helgen, så hon har fått ta det lite lugt denna veckan, det kan hon behöva :)
Jag väntar på att Acream ska bli frisk, ska bli kul att börja tävla henne lite smått sen till våren. Det märks på henne att hon är väldigt sammarbetsvillig, precis som Melody, det gillar jag :)

Nästa - STALLET.

häääejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0