Hässleholm ryttarförening




Hej igen!

Jag varken haft tid eller ork att uppdatera bloggen de senaste dagarna, men idag kände jag motivation. Jag har ridit Melody på banan idag, det gick ganska bra faktiskt. Hon har vilat två dagar nu, för jag har varit i skolan länge på kvällarna & så för att göra några arbeten.
Det är faktiskt ganska många kluriga moment i FEIs inledande program tycker jag. Det är lite svårt att komma i mellangalopp på diagonalen och sedan hinna ta tillbaka och rida förvänd för att sedan gra ett enkelt byte på mitten av kortsidan. Det var första gången jag tränade det idag & Melody missade inte en gång. Resten kan hon, det är bara den ena slutan som är lite klurig, men det löser sig nog.

Imorgon är det en ganska härlig dag i skolan. Jag, Amanda & Elin ska ut och paddla kanot från 8-9.45, sedan slutar jag. Jag har faktiskt långehelg, vi är lediga måndag & tisdag. Funderar på om jag ska ringa & kolla om jag ka jobba. Jag kan faktiskt jobba hela sön,mån,tis. Det skulle vara bra, det är inte fel med lite extra lön, utöver de vanliga helgerna!

Jag håller på att skriva ett stort arbete om solenergi, så nu ska jag nog plugga lite, sen ska jag ringa annica & sen kanske kolla på debatt. Jag såg att Blondinbella skulle vara med, hon är faktiskt lite intressant. Hon har alltid så bra argument. Får se om jag orkar vara vaken så pass länge, men det är nog inga problems. 

Tack för mig. / Julia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0