För saras skull

Oj, blondinbella har börjat blogga igen, så då hinner inte jag! Nä, riktigt så illa är det inte.

Det är mycket som händer och jag är fullspeedad för det mesta. I helgen var Jag & mamma i Åstorp med fam. Nord. Det var Utställning och melody blev BIS, och Nords häst blev Res.BIS, kunde inte bli bättre.
Jag har jobbat varje dag sen i söndags och jobbar imorgon med, sen är jag ledig hela helgen. Imorgon blir det maskeradfest och på lördag shopping. Lördag kväll är det tjejkväll troligtvis. Söndag är det tävling i Tingsryd! 

Åh, det känns bra när man har planerat hela helgen :) 

HAVE A NICE DAY!  

Kommentarer
Postat av: sara

ååååh för miiiin skull :D

2008-10-31 @ 11:17:23
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0