Laddad till 1000

Godkväll! 

Just nu har jag suttit och läst igenom massor av gamla protokoll, bl.a. protokoll skrivna av Karin Palmer. Detta har jag gjort för att det är hon som ska döma mig imorgon. Jag har viss erfarenhet av att hon skriver "bakom lodplan" på nästan varje kommentar. Imorgon ska det bli ändring på det!
Det roligaste imorgon blir nog när man ska hämta protokollet, om man är nöjd med ritten.

Igår var det maskerad med en återförening av 9a&b. Jag hade dock förväntat mig att det skulle bli roligare. Här kommer en bild på mig och sara i vår snygga utstyrsel

 
Vi vet fortfarande inte vad vi var utklädda till, men populära hattar hade vi minsann!

Nu är det dags att sova, vi hörs bloggilogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0