Juldagen

är det idag om en månad :) Den är alltid så lugn & härlig!

Jag har precis ätit lunch och innan dess satt jag med ett matteprov i nästan fyra timmar.. snacka om jobbigt! Det var bara 10 uppgifter också, men jag försökte göra det så gott jag kunde.
I eftermiddag har jag KemiA och sen EngB. Slutar kl17. Snacka om lång dag idag lixoooom.

Ikväll ska jag åka och träna, det lär behövas. Har inte ridit sen i fredags, och då gick det verkligen hur bra som helst! Det är lite tråkigt när det är så kallt att det blir stenhårt i marken och det inte kommer någon snö som gör allt lite enklare.

Jag har faktiskt lärt mig att det är väldigt enkelt att klaga på allt som är just nu och samtidigt tänka tillbaka och känna: åh, allt var så mycket bättre då. Men det ska man inte göra, jag ska lixom gilla läget! Everytime, (almost).

Nä, nu ser jag fram emot klockan 17, när jag slutar och åker hem för att åka på träääning! Det är kul när man känner att det går framåt.


Här är en bild på hon som just nu är 17 jäääääkla år ;D

See you later -JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0