En månad kvar till julafton!

Jag tänkte bara påminna :)

Det enda jag längtar till är ledigheten och julstämmningen. Det ska bli så skönt att vara ledig ett tag och bara känna att man kan koppla av. Jag ska väl jobba en hel del, men det är inte allt lika ansträngande som skolan. När man har slutat jobbet har man lixom inte lika mycket att göra hemma också. Det är något jag gillar!

Jag har faktiskt börjat kolla lite på veterinärhögskolor nu. Jag funderar skarpt på att flytta till danmark och läsa, det hade varit en upplevelse, men givetvis ska jag söka i Sverige också. Ska man börja plugga direkt efter gymnasiet? Eftersom veterinärutbildningen är 5,5 år så funderar jag nästan på att åka iväg och rida och jobba på ett stall i ett år (kanske utomlands) och sedan börja plugga. Eller det kanske är bättre att ta ett års uppehåll mitt i utbildningen ist.
Äh, vad babblar jag om? Det är inte ens säkert att jag kommer in för tusan!

Nog om mina drömmar.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0