Ann Blixt

Det är kul att prata med henne, hon har jämt massa ideér och kommentarer om det mesta. För er som inte vet, hon är min lärare i sällskapsdur och utbildad djursjukvårdare. Helskön person!

Nu har jag slutat för dagen och imorgon är det ganska härlig dag. Går från 8-12.15, samma på fredag! Egentligen skulle jag vilja stanna på samkvämet som är ikväll. Men jag känner att jag ska vara lite duktig. (Samkvämet är en arrangerad grej som treorna på skolan har. De driver med personal och elever). När jag kommer hem ska jag rida på ridbanan om den inte är hård fortfarande, annars ska jag ut & springa. Känner att jag behöver det. Sedan ikväll ska jag fixa mitt sällskapsdjursarbete, det ska bli näst intill klart ikväll! Det är redan 9 sidor långt & jag har en hel del kvar att skriva. Hmm.
Om jag hade haft en bild på Ann skulle jag verkligen lagt in den här så att även ni kunde ha tagit del av henne :)  

En sak till, nu när jag minns det. Igår hade vi matte hela förmiddagen och jag pratade lite med Anette (en tjej i klassen) om vad vi har att göra de kommande veckorna. Vi kom fram till att vi har ganska mycket fram till slutet av nästa vecka. och efter vi har sagt det säger hon: Sen är det CHILL! Haha, det lät så underbart och hennes grova skånska, häärligt!

Ta det CHILL! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0