What about Brian?

Varför blir klockan alltid lika mycket innan jag går o lägger mig? Jag gillar att vara uppe länge på kvällen, men att vakna på morgonen är bland det värsta som finns. Vad skulle man ha gjort utan väckarklockan? Det skulle ha varit underbart, sova precis så länge man behöver.

Idag vaknade jag (av väckarklockan) kl 8. Även om jag hade sovmorgan kunde jag inte sova bort hela förmiddagen. Jag vaknade, gick ner och åt frukost, sen gick jag ut till stallet. Melody blev glad och vi tränade lite på ridbanan. Hon var duktig, men jag oroar mig för La:p1 som jag ska rida i Karlshamn den 6e Juni. Jag har inte ens börjat träna vissa av momenten som ska vara med där, men jag får väl bara ta det som träning. Det är bra att jag rider La:1 också, de har jag ju ridit innan.
Sedan när jag hade tränat gick jag ut o la mig i solstolen i en timma för att sedan ta mig en dusch. Efter jag duschat åt jag lunch, sen åkte jag till reftele. Klassen åkte till Forsheda och badade, det var skönt men kanske inte så roligt annars.
När jag kom hem vid halv 5 kollade jag på What about Brian, jag tycker det är så jäkla bra! Men jag har missat några avsnitt nu, men man förstår lite vad som hänt iallafall. När jag hade kollat klart skrev jag en bokrecension, det sista som skulle göras innan sommarlovet. Det kändes underbart när jag var klar! Jag längtar så otroligt mycket efter sommarlovet :)

Jag lägger in en bild från skolavslutningen i 9an :)



Gonatt, see u . JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0