Tack!

Sitter i skolan och har rast. Pratade just med min lärare som jag har imorgon, hon sa att jag kunde hoppa över de två första lektionerna imorgon. Tack! Detta innebär att jag har sovmorgon till 13,15 och resten av dagen ska vi vara i Forsheda och bada på det tempererade utebadet.

Varför kan inte skolan vara i slutet av terminen hela tiden? Det är så jäkla skönt när messor av lektioner utgår hela tiden, visst är det bra att lära sig saker men nu är jag bara så jäkla trött på skolan. Sommarlov önskas verkligen, iaf av mig =)

Ha det bra , JULIA.


Kommentarer
Postat av: Joockkee

pluggiss ;] Hahahah .. vilken jävla sov morgon du hade där xD , gotte gris ;]

2008-05-28 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0