Lucia

Idag hade vi lucia på skolan. Det var fint!

Helgen blir ganska lugn, jobbar inte någonting. Ska fixa allt som jag inte har hunnit innan, sånt man bara har lagt åt sidan hela tiden. Vissa saker i skolan & endel saker hemma. Ska bl.a. bada evi, fixa markus del i sällskapsdjur osv.
Skönt med en helt ledig helg, blir kanske att man åker och shoppar lite också, hade ju inte suttit fel!

Nu har jag svenska till kvart i tolv. Jag börjar om minuter. Sen är det heeeeeeeeeelg :D 

Sen skulle jag skriva att jag pratade med med philip igår, och att han hade åderbrock och var bäst. Eller det var något sådant, minns inte i detalj :) Rätta mig om jag har fel.

Hur kommer jag leva vid 50 års ålder? äcklig tanke.


Jag saknar sommaren. För idag har vi äcklig snö i detta landet också. Bilden är från sommaren -07.

Kommentarer
Postat av: philip

Tråkig du är Julia =D

2008-12-13 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0