Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen efter nästan en hel vecka på Millegarne. Gud vad jag tycker om det stället! Dagarna har varit hur bra som helst, rida & ordna i stallen. Finns det något bättre? Nej.
Tidiga mornar är det enda som är negativt, vi började vid klockan 7 och höll på till klockan nästan var 7 på kvällen. Tiden går fort när man har kul :)
Jag har arbetat mest tillsammans med Tobbe & Frida. Måste säga att det är verkligen skönt med människor som har samma intresse som en sjäv, det blir aldrig tråkigt!

Melody har varit duktig, hon fick givetvis följa med ner på hårdträning. 

Forfarande är inte championatet bestämt. Frågan är hur jag ska göra, om jag ska rida själv eller Ninni ska göra det. Dags att bestämma sig!

Tack för en underbart kul vecka :) 

Kram JULIA.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0